تحلیل موجودیت دیو ها



 

دیو واژه اى كهن است كه قدمت آن به دوران آریاییان میرسد. دیوان گروهی از پروردگاران آریائی بودند كه پس از جدائی ایرانیان از هندوان و ظهور زرتشت نزد ایرانیان گمراه ‌کنندگان و شیطان خوانده شدند.

 

تحلیل اول

تحلیل دوم

 

تحلیل سوم

هیولای افسانه ای ایران
سعلوه یک دیو زن است که بیشتر به سراغ مردان می رود. او می تواند چهره خود را تغییر داده، به شکل زنی زیبا تبدیل شود و سپس قربانی خود را فریفته و او را بکشد.

 

تحلیل چهارم

✨"هیولای گیلان شبح جنگلیه چوم یه لنگ" موجودی مخوف با یک چشم بزرگ و درخشان و پاهایی اندازه سینی بزرگ مسی که انسان تنها را پیدا کرده به نام میخواند و میکشد.

✨ غلیاوون
در باورهای خرافی مردم گیلان، غولی 4 متری در جنگل های تالش زندگی می کند. سنگ ها و تپه های درخت را جا به جا کرده و برای خود خانه های عجیب میسازد.

تحلیل پنجم تحلیل ششم تحلیل هفتم

آیا انسانهای غول پیکر (نفلیمها )وجود داشته اند. انسانهایی که از نسل فرازمینیان بوده اند. تصویر مربوط به سنگ نگاره غار میرملاس در هجده کیلومتری شمال شرقی کوهدشت (لرستان ) میباشد

تحلیل هشتم

✨در سال1917، مرد 18 ساله اتریشی-مجارستانی بنام «آدام راینِر» 1.2m قد داشت. مدتی بعد بخاطر تومور غده هیپوفیز قدش تا سن 32 سالگی به 2.1m رسید.

تحلیل نهم

عكسى از يك #موميايى غول پيكر كه در سال 1912 توسط برادران پترسون در آمريكا كشف شد.

عجیب الخلقه ترین مرد ایران زمین و از ۶ سالگی به طور ناگهانی رشد کرد که در 9 سالگی به اندازه مرد 20 ساله بود او معرف به سیاه خان بود

اسکلت سیاه خان هم اکنون در دانشگاه شیراز، دانشکده پزشکی قرار دارد

تحلیل دهم

تحلیل یازدهم تحلیل دوازدهم

تحلیل سیزدهم

تحلیل چهاردهم

پایان بخش دوم. :   تحلیل خلاصه  شده ایی از دیو ها در تایید واقعی بودن انها و فرهنگ شان

اطلاعات صفحه

گروه بندی :

بخش دیو ها

تاریخ انتشار :

1402/10/20

بازدید :

489