بررسی امکان پرواز های روحی



پادکست اول

برون فکنی چیست؟


الف) عده ای معتقد هستند که انسان از سه سطح جسم، کالبد اختری، و روح تشکیل شده است.

ب ) جسم: چیزی است که شما آنرا با چشمانی کاملا معمولی میتوانید ببینید.

ج) روح: موجودی فروهشیار که تمام کنترل های شخصی بدست آن انجام میپذیرد. مانند احساسات شعور و ...

کالبد اختری:

 ♦️این کالبد رابطی است بین روح و جسم. مانند اینکه شما در فصل زمستان میخواهید یک لباس پشمی بپوشید. بدلیل خشن بودن لباس باید یکه زیرپوش بپوشید تا بدنتان آسیب نبیند. کالبد اختری را میتوان مانند آن زیرپوش در نظر گرفت.

☑️جنس کالبد اختری از ماده است به نام اکتوپلاسم که در بدن تمامی انسانها وجود دارد. و افرادی که ارواح را ظاهر میکنند و به آنها جسمیت می بخشند تا بتواند شخص مقابل به راحتی روح را ببیند؛ مقداری از اکتوپلاسم خود را به روح قرض میدهد تا روح بتواند خود را نمایان سازد. رنگ اکتوپلاسم معمولا به رنگ سفید مایل به سبز فسفری است. بخاطر همین است که میگویند بعضی از روح ها با رنگ سفید دیده شده اند.

🔘افرادی که طی الارض میکنند نیز از کالبد اختری کمک میگیرند. زیرا این کالبد دارای سه نوع حرکت میباشد.

1⃣- حرکت آرام که مانند راه رفتن معمولی است.

2⃣- حرکت متوسط که در آن پاها دیده نشده و مانند سر خوردن بر روی هوا میباشد.

3⃣- حرکت سریع که سرعت آن کمی از سرعت نور پایین تر است.

🔶اگر شما بتوانید برون فکنی کنید و اکتوپلاسم بدن خود را به کالبد اختری انتقال دهید می توانید شما هم به هر جا که میخواهید سفر کنید.

🔵البته باید به یاد داشته باشید که رابطی از جسم اختری به جسم مادی متصل است که کار آن کنترل علائم حیاتی جسم است. هر دفعه شما بخواب میروید. کالبد اختری از بدن شما جدا شده و به کهکشان میپوندد تا از نیروهای کیهانی تغذیه کند. و این رابط کنترل علائم حیاتی را به روح میرساند. اگر این رابط که به آن کابل اختری میگوییم قطع شود شخص خواهد مرد.

🔹این کابل از شبکه خورشیدی (بالای معده) کالبد به جسم متصل است و عده ای معتقد به اینکه از انتهای نخاع به نخاع وصل است.

🔷در هر صورت این کابل به نازکی مو میرسد اما پاره نمیشود. ولیکن اگر شما فاصله ای زیاد از جسم خود داشته باشید و کسی شوکی به شما وارد کند ممکن است این کابل پاره شود. به خاطر همین است که میگوییند اگر میخواهی فردی را از خواب بیدار کنید آرام اسمش را صدا بزنید و خیلی آرام حرکتش دهید.

🔴شما هر شب هنگام خواب بطور غیر هوشیار عمل برون فکنی را تجربه میکنید!!! پس حتما میتوانید بطور هوشیار اینکار را انجام دهید. این کار خطر جانی ندارد مگر اینکه به هشدارها توجه نکنید.

پادکست دوم

پادکست سوم

پادکست چهارم

قسمت دوم مستند پرواز روح

پادکست پنجم

پادکست ششم

اطلاعات صفحه

گروه بندی :

پرواز های روحی

تاریخ انتشار :

1402/11/22

بازدید :

224